وکالتنامه، اقرار نامه، تعهدنامه،صلح نامه، مبایعه نامه و سایر مواردی که در دفاتر اسناد رسمی تهیه می شود به دلیل اینکه سند رسمی محسوب میشوند از اهمیت بسیار زیادی برخورداد است. بعنوان مثال موارد زیادی وجود دارد که شخصی با امضا< یک وکالتنامه رسمی هست و نیست خود رابه باد داده و بعداً طرح دعوی و شکایت  نیز نتوانسته حقوق از دست رفته وی را جبران کند. لذا لازم است که امضاء کننده یک سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی به بار حقوقی متنی که امضاء میکند واقف باشد. اهمیت تنظیم و امضاء اسناد رسمی از آنجا بیشتر می شود که سرشار از اصطلاحات فقهی حقوقی مانند اسقاط کافه خیارات، غبش فاحش و افحش، صلح بلاعوض، حق ضم وکیل و امین، وکالت بلاعزل  و  … است که عدم شناخت این تعابیر  میتواند بسیار گران تمام شود. از این رو توصیه ما به شما مشورت با افراد متخصص و با تجربه در اینخصوص است.

مزایای استفاده از اسناد رسمی  تنظیمی توسط وکیل پروژه:

-تجربه تنظیم اسناد رسمی  متعدد مانند وکالتنامه، مبایعه نامه، اجاره نامه، صلحنامه و …

-رعایت موارد قانونی در تنظیم اسناد رسمی

-خودداری از اعطای حقوق غیر لازم  ممکن است به ضرر تنظیم کننده سند رسمی تمام شود.

-صرفه جویی در وقت، زمان و هزینه

-اعطای اختیارات حداقلی در اسناد رسمی

-محدود کردن سند رسمی از نظر زمانی و حقوقی به طوریکه نامحدود تلقی نگردد

به طور کلی تنظیم لایحه هزینه کمتری نسبت به اخذ وکیل برای سپردن وکالت به وجود دارد. برای اطلاع از هزینه ها نسبت به موضوع پرونده خود میتوانید با شماره وکیل تماس و مشاوره تلفنی و حضوری برقرار کنید.

فرم درخواست تنظیم لایحه

    نام و نام خانوادگی

    شماره تماس

    تاریخ دریافت لایحه خود را انتخاب نمایید:

    در صورتی که برای نوشتن لایحه محدودیت زمانی دارید و باید در تاریخ مشخصی آن را دریافت کنید تاریخ آن را مشخص نمایید. توجه داشته باشید تنظیم لایحه حداقل ۲ روز کاری زمان خواهد برد.

    ایمیل شما

    نوع و موضوع لایحه خود را انتخاب نمایید:

    مدارک و شواهد موجود را آپلود نمایید:

    شما میتوانید هر تعداد تنظیم لایحه را که نیاز دارید با توجه به درخواست های انتخابی در موضوع لایحه، تعداد سفارش را انتخاب نمایید.