لایحه متنی است حقوقی که در راستای اثبات ادعا و یا پاسخ به ادعا و در مقام دفاع تهیه می شود. اهمیت لایحه به اندازه ای است که بعد از ثبت دادخواست مهمترین رکن اثبات یک دعوی یا دفاع از آن محسوب می شود و همچنین یک لایحه خوب شانس شما را در پیروزی در دعوی به شدت افزایش میدهد. برای تنظیم یک لایحه خوب باید از متن روان و مستند استفاده کرد و ضمناً استدلالات حقوقی را باید به ترتیب قوت و استحکام طبقه بندی کرد تا دادگاه را به نحو بهتری متقاعد کند. همچنین لازم است تا مدارک ادعایی در لایحه با ذکر شماره پیوست شود تا لایحه تکمیل گردد.

در خصوص اهمیت لایحه همین بس که میتواند نتیجه دعوا را تعیین کند و لذا لازم است تا برای تهیه آن از افراد متخصص استفاده گردد که هم دارای اطلاعات حقوقی لازم باشند و هم ادبیات نگارشی را رعایت کنند. به همین منظور توصیه ما استفاده از وکلای متخصص در تنظیم لایحه است.

 

مزایای استفاده از لایحه های تنظیمی توسط وکیل پروژه:

-تجربه تنظیم لوایح  متعدد

-رعایت موارد قانونی و اصول نگارشی در لایحه

-خودداری از اضافه گویی و درج مطالبی که ممکن است به ضرر ذینفع لایحه تمام شود.

-صرفه جویی در وقت، زمان و هزینه

-برخورداری از متن روان قانونی و مستدل در لایحه

 

به طور کلی تنظیم لایحه هزینه کمتری نسبت به اخذ وکیل برای سپردن وکالت به وجود دارد. برای اطلاع از هزینه ها نسبت به موضوع پرونده خود میتوانید با شماره وکیل تماس و مشاوره تلفنی و حضوری برقرار کنید.

فرم درخواست تنظیم لایحه

    نام و نام خانوادگی

    شماره تماس

    تاریخ دریافت لایحه خود را انتخاب نمایید:

    در صورتی که برای نوشتن لایحه محدودیت زمانی دارید و باید در تاریخ مشخصی آن را دریافت کنید تاریخ آن را مشخص نمایید. توجه داشته باشید تنظیم لایحه حداقل ۲ روز کاری زمان خواهد برد.

    ایمیل شما

    نوع و موضوع لایحه خود را انتخاب نمایید:

    مدارک و شواهد موجود را آپلود نمایید:

    شما میتوانید هر تعداد تنظیم لایحه را که نیاز دارید با توجه به درخواست های انتخابی در موضوع لایحه، تعداد سفارش را انتخاب نمایید.